AKU SEORANG HAMBA

Siapa DIA yang mampu mencipta seorang 'aku'.... pasti DIAlah yang maha hebat yang mampu mencipta dunia!

PERMULAAN INI

Dengan memuji nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

Setelah beberapa minggu 'meliki-liki' bidang blog ni, akhirnya aku memulakan langkah pertama hari ini...terhasilnya "Aku Seorang Hamba".

Mudah-mudahan ini menjadi perintis aku mencatat perjalananku sebagai hamba biasa yang mencari jalan pulang. Semoga dijauhi segala kemungkaran, maksiat dan kelalaian, malah saluran ini dapat  menjadi medan dakwahku untuk mendekatkan diri kita semua dengan DIA yang Maha Agung... Amiin.

0 comments:

SELAMAT DATANG

TARIKH HARI INI

WAKTU MALAYSIA

WAKTU SOLAT

PERISTIWA

BERITA

MendekatiMU

Aku Hanya Hamba

Permintaanku mensyaratkan aku memberi...
Pencarianku menuntut aku menghayati...
Penantianku memerlukan kesabaran...
Pengharapanku membuat aku percaya...
Namun... segalanya amatlah mencabar...
sehingga perlu menjadi ikhlas dan zuhud.

TEMAN MENUJU AKHIRAT

Suami Tercinta : Mohamad Fairuz bin Abu Amin
Asal : Kluang, Johor
Daisypath Anniversary tickers

HAMBA TERPILIH

TERIMA KASIH