AKU SEORANG HAMBA

Siapa DIA yang mampu mencipta seorang 'aku'.... pasti DIAlah yang maha hebat yang mampu mencipta dunia!

infaq

Bila difikir-fikirkan...telah berapa banyak harta dan usiaku yang diinfaqkan ke jalan Allah...?
bila dikenang-kenangkan...berapa banyak pula Allah kurniakan segala-galanya untukku...?

Bila ditimbang-timbangkan banyak mana yang Allah PERINTAHKAN aku lakukan untuk mengabdikan diriku kepada-Nya...yang TELAH aku buat...?
bila diingat-ingat...banyak mana TELAH Allah berikan nikmatnya SEBELUM dan TANPA aku pinta...?

renung-renungkan....

0 comments:

SELAMAT DATANG

TARIKH HARI INI

WAKTU MALAYSIA

WAKTU SOLAT

PERISTIWA

BERITA

MendekatiMU

Aku Hanya Hamba

Permintaanku mensyaratkan aku memberi...
Pencarianku menuntut aku menghayati...
Penantianku memerlukan kesabaran...
Pengharapanku membuat aku percaya...
Namun... segalanya amatlah mencabar...
sehingga perlu menjadi ikhlas dan zuhud.

TEMAN MENUJU AKHIRAT

Suami Tercinta : Mohamad Fairuz bin Abu Amin
Asal : Kluang, Johor
Daisypath Anniversary tickers

HAMBA TERPILIH

TERIMA KASIH